Conversie-optimalisatie

Het maximale rendement uit jouw website

Wil je meer uit jouw website halen, maar weet je niet goed waar je moet beginnen? Als online marketingspecialisten weten wij precies wat er wel en niet goed werkt. En door ons uitgebreide klantenbestand weten we welke websites het meeste rendement hebben. Door het optimaliseren van de conversie van jouw website zullen meer bezoekers over gaan tot het kopen van jouw producten of diensten.

conversie

Wat is conversie-optimalisatie

Conversie vindt plaats wanneer een bezoeker overgaat tot actie, zoals het aanvragen van informatie, een offerte, inschrijving voor de nieuwsbrief of het kopen van een product. Conversie-optimalisatie is het verbeteren van verschillende technische en visuele elementen op de website. Dit zorgt dat meer bezoekers klant worden en actie ondernemen. Een stijging in de conversie is te merken aan een groeiend aantal verkopen, bezoeken, pageviews, nieuwsbriefinschrijvingen of aanvragen via jouw website.

''Wij helpen je graag met conversie-optimalisatie en elke andere denkbare vorm van online marketing.''

Contact-Mirthe

Online marketeer

Mirthe Zoer

Onderdelen van conversie-optimalisatie

Of je nu een blogbericht of landingsspagina maakt, het uiteindelijke doel is om de bezoekers op je website om te zetten in klanten. Of je nu goede of slechte resultaten behaalt, conversie-optimalisatie is een must: testen, analyseren en optimaliseren leidt uiteindelijk tot betere resultaten. Er is namelijk altijd ruimte voor verbetering als het gaat om verkopen en conversies.

  • Layout en design
    Nodigt de uitstraling van jouw website voldoende uit? Trekt je website de aandacht van de bezoeker?
  • Indeling en navigatie
    Zijn de belangrijkste pagina’s, producten en diensten eenvoudig en snel te vinden op jouw website?
  • Toegankelijkheid
    Is jouw website goed bereikbaar en leesbaar in verschillende browsers en ook op mobiele apparaten?
  • Call-to-action
    Worden bezoekers via tekst en beeld verleid om tot conversie over te gaan?
  • Zichtbaarheid USP's
    Waarom kiest de bezoeker voor jouw bedrijf? Zijn je Unique Selling Points voldoende zichtbaar?
  • Bestelproces (webshops)
    Kunnen je bezoekers snel en gemakkelijk afrekenen? Bied je voldoende betaalmogelijkheden?

Wij halen het maximale rendement uit jouw website

4

Vraag naar de mogelijkheden

Wil je ook een hoger rendement uit je online kanalen maar heb je zelf geen tijd of weet je niet hoe te beginnen? Wij doen het graag voor je. Hierdoor heb je zelf meer tijd over voor het uitvoeren van jouw kernactiviteiten. Wij nodigen je van harte uit om contact op te nemen en je wensen te bespreken. Onze specialisten kunnen je vrijblijvend adviseren.

footer-team

© 2021 Drijfveer Media | Algemene voorwaarden | Privacy | Sitemap

Drijfveer Media scoort een 4,7 / 5 op basis van 98 beoordelingen.