Conversie-optimalisatie

Haal jij wel het maximale rendement uit jouw website?

Meer uit jouw website halen?

Wil je meer uit jouw website halen, maar weet je niet goed waar je moet beginnen? Als online marketingspecialisten weten wij precies wat er wel en niet goed werkt. En door ons uitgebreide klantenbestand weten we welke websites het meeste rendement hebben. Door het optimaliseren van de conversie van jouw website zullen meer bezoekers over gaan tot het kopen van jouw producten of diensten.

Wat is conversie-optimalisatie?

Conversie vindt plaats wanneer een bezoeker overgaat tot actie, zoals het aanvragen van informatie, een offerte, inschrijving voor de nieuwsbrief of het kopen van een product. Conversie-optimalisatie is het verbeteren van verschillende technische en visuele elementen op de website. Dit zorgt dat meer bezoekers klant worden en actie ondernemen. Een stijging in de conversie is te merken aan een groeiend aantal verkopen, bezoeken, pageviews, nieuwsbriefinschrijvingen of aanvragen via jouw website.

Conversie optimalisatie

Onderdelen conversie-optimalisatie

Je website moet aan veel verschillende eisen voldoen om een goede conversie te behalen. Wij hebben een duidelijk overzicht van de belangrijkste onderdelen gemaakt. Deze zullen we stap voor stap verbeteren, afgestemd op jouw doelen. Daarnaast krijg je nog veel meer tips van ons om het maximale uit je website te halen.

Layout & Design

Nodigt de uitstraling van jouw website voldoende uit? Trekt je website de aandacht van de bezoeker?

Indeling en navigatie

Zijn de belangrijkste pagina’s, producten en diensten eenvoudig en snel te vinden op jouw website?

Toegankelijkheid

Is jouw website goed bereikbaar en leesbaar in verschillende browsers en ook op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets?

Inhoud en structuur content

Zijn jouw teksten uitgebreid, volledig, zonder spelfouten en volgens een juiste structuur geschreven?

Contactmogelijkheden

Kunnen je bezoekers snel en gemakkelijk contact met jou opnemen? Zijn je contactformulieren optimaal?

Betrouwbaarheid & transparantie

Geeft jouw website de bezoeker vertrouwen? Ben je transparant genoeg in de presentatie van je bedrijf?

Call to action

Worden bezoekers via tekst en beeld verleid om tot conversie over te gaan?

Zichtbaarheid USP's

Waarom kiest de bezoeker voor jouw bedrijf? Zijn je Unique Selling Points voldoende zichtbaar?

Bestelproces (webshops)

Kunnen je bezoekers snel en gemakkelijk afrekenen? Bied je voldoende betaalmogelijkheden?

Voor wie?

Conversie-optimalisatie is belangrijk voor ieder bedrijf, van webwinkels en autorijscholen tot non-profitorganisaties. Kortom voor elk bedrijf dat meer rendement uit de website wil halen. De website is tegenwoordig meer dan een visitekaartje. Een website moet dynamisch en interactief zijn. Door het analyseren en optimaliseren van elke pagina kunnen we zorgen dat jij het maximale uit je website haalt.

088 - 115 56 66