Online reputatiemanagement

Essentieel voor een goed imago

Bijna 90% van de klanten zoekt online naar een merk of product voordat ze een aankoopbeslissing nemen. Online beoordelingen op verschillende beoordelingssites, op sociale media van het bedrijf zijn de verschillende bronnen die klanten controleren en in overweging nemen voordat ze een aankoop doen. Een positieve reputatie helpt het vertrouwen van de consument te winnen, terwijl eventuele negatieve recensies een aarzeling bij de klant oproepen.

Bedrijven kunnen tot 86% van hun omzet verliezen als gevolg van negatieve online beoordelingen. Daarom is het beheren van de online reputatie belangrijk om meer klanten aan te trekken en het bedrijf te ontwikkelen. 

Goede-doelen

Wat is online reputatiemanagement?

Online reputatiemanagement omvat alle processen die betrokken zijn bij het beïnvloeden van hoe mensen online naar een merk kijken. Het doel van online reputatiemanagement is om de perceptie van het publiek, met name de online klanten, naar een positieve vorm te brengen, wat hen zou aanmoedigen om te kiezen voor het kopen van een product of het inschakelen van een dienst. Online reputatiemanagementservices zijn authentiek en zijn gericht op het bieden van een organische merkopbouw.

''Wij helpen je graag met online reputatiemanagement en elke andere denkbare vorm van online marketing.''

Contact-Robert

Online marketeer

Robert Boersma

Wat kunnen wij voor je doen?

In de afgelopen jaren is de markt getransformeerd in een virtuele wereld met steeds meer bedrijven en klanten die online gaan. Afgezien van online bedrijven, hebben zelfs traditionele bedrijven een online aanwezigheid gecreëerd om hun zichtbaarheid te behouden. Veel van de klanten zoeken online naar een bedrijf om meer te weten te komen over het bedrijf en de producten.

Deze informatie voorziet hen van de vereiste kennis om een weloverwogen beslissing te nemen. Een goede reputatie vertaalt zich in potentiële zaken. Daarentegen zal een negatieve beoordeling potentiële klanten ontmoedigen. Daarom is online reputatiemanagement cruciaal voor het functioneren en het succes van een bedrijf.

Proactieve benadering

Onze proactieve benadering voor het beheren van online reputatie helpt om te anticiperen op kansen of bedreigingen en om een effectief plan op te stellen om de situatie te benutten of aan te pakken. We bekijken de verschillende hulpmiddelen voor reputatiemanagement om de tools te identificeren die het meeste nut bieden voor jouw investering in merkbeheer. Onze reputatie als toonaangevend bedrijf op het gebied van digitale marketing is gebaseerd op onze bereidheid om naar onze klanten te luisteren en hun vereisten te begrijpen, en om oplossingen te ontwikkelen die op hen zijn afgestemd.

Herstel, bewaak en ontwikkel jouw online reputatie

4

Vraag naar de mogelijkheden

Onze reputatie als toonaangevend bedrijf op het gebied van online reputatie- en beoordelingsbeheer wordt ondersteund met een realtime voorsprong op de markt op verschillende fronten. Wij nodigen je van harte uit om contact op te nemen en je wensen te bespreken. Onze specialisten kunnen je vrijblijvend adviseren.

footer-team

© 2022 Drijfveer Media | Algemene voorwaarden | Privacy | Sitemap

Drijfveer Media scoort een 4,7 / 5 op basis van 98 beoordelingen.