Webcare

Essentieel voor een goed imago

Steeds meer mensen discussiëren op social media over bedrijven, producten en diensten. Als bedrijf kan je hier slim op inspringen: reageer op positieve berichten en laat mensen met negatieve berichten weten dat je hen hoort en voor ze klaarstaat. Hierin maak je het verschil voor je klanten. Webcare wordt een vast onderdeel van de dagelijkse klantenservice en jouw activiteiten op social media zijn van grote invloed op je online imago.

Wat is webcare?

Webcare is klantenservice op social media. Omdat steeds meer consumenten hun ervaringen delen en onvrede uiten, wordt het voor bedrijven steeds belangrijker om actief te reageren op social media. Hierdoor zie je gelijk wat er wordt gezegd over jouw bedrijf en/of product en kan je op tijd reageren op eventuele klachten. Dit is heel belangrijk, omdat klachten op social media voor iedereen zichtbaar zijn. Aan de andere kant ondersteunt webcare ook de reputatie van een bedrijf. Potentiële klanten zien dat eventuele problemen op een nette en snelle manier afgehandeld worden.

''Wij helpen je graag met webcare en elke andere denkbare vorm van online marketing.''

Contact-Thorgall

Online marketeer

Thorgall van Eeden

Wat kunnen wij voor je doen?

Webcare wordt in de toekomst een vast onderdeel van de klantenservice. Wij verdelen webcare in de onderdelen die je hieronder ziet. Bij elke fase kunnen we je van dienst zijn. Wij beginnen altijd met een nulmeting om te kijken hoe populair jouw bedrijf op social media is. Gedurende het hele webcaretraject houden we jouw populariteit op social media nauwlettend in de gaten via handige tools.

In overleg plaatsen we berichten en dagelijks controleren en reageren we op relevante berichten. Deze proactieve manier van social media beheer zorgt er mede voor dat je volgers en likes structureel uitbreiden. Door middel van webcare brengen en houden wij jouw bedrijf in contact met de doelgroep. Daarnaast zorgen we ervoor dat het goede imago van jouw bedrijf behouden blijft.

  • Berichten plaatsen
    In overleg met jou plaatsen we relevante berichten over jouw onderneming en branche.
  • Reageren op berichten van fans en volgers
    Wij controleren dagelijks op berichten van je fans en volgers en reageren hierop indien nodig.
  • Mentions controleren
    Dagelijks controleren we wat er over jouw bedrijf en/of product wordt gezegd op social media. Hierdoor kan je tijdig reageren op eventuele klachten.
  • Meten
    Via handige tools controleren we hoe populair jouw bedrijf is op social media.

Ons webcare team verandert jouw klant in een fan

1

Vraag naar de mogelijkheden

Wil je ook in contact staan met jouw doelgroep via social media maar heb je zelf geen tijd of weet je niet hoe te beginnen? Wij ontzorgen je op het gebied van webcare. Hierdoor heb je zelf meer tijd over voor het uitvoeren van jouw kernactiviteiten. Wij nodigen je van harte uit om contact op te nemen en je wensen te bespreken. Onze specialisten kunnen je vrijblijvend adviseren.

footer-team

© 2022 Drijfveer Media | Algemene voorwaarden | Privacy | Sitemap

Drijfveer Media scoort een 4,7 / 5 op basis van 98 beoordelingen.